mandag den 29. september 2014

Middelhavet og Køge bugt






Kirsten Fledelius Jensens billede.
Vidunderligt sensommervejr i dag.
Middelhavet står stadig stærkt i min erindring.
Så er der jo kun et at gøre:
hunden på bagsædet og
jeg kunne lege chauffør....
Det sker ret sjældent efterhånden - vil hellere cykle.
Ned til stranden - det tager 5 minutter i bil, og det pga alle stoplysene på vej derned.
Køge Bugt er helt OK, når nu jeg ikke kan have Middelhavet til daglig.
En times vandretur og et lille ophold på en bænk og sidde og nyde vandet.
Der er ingen små kalve ved Middelhavet, jeg så i hvert fald ikke nogen.
Der er små kalve og deres mødre ved min strand i det hjemlige.
 
Kirsten Fledelius Jensens billede.

5 kommentarer:

  1. Køge Bugt er nu heller ikke så tosset endda, men der mangler lige som lidt med farven :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, ja sådan lidt over i det turkise :-)

      Slet
  2. Det er så skønt med en travetur langs vandet....Alt spindelvæv og støv bliver som regel blæst væk, og man er som født på ny :-)) Kan godt forstå du og vovse nød det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Majbrit, det var en skøn, skøn tur :-)

      Slet
  3. Hanne, jeg tror jeg har været på hver en plet på Danmarkskortet :-) min mand og jeg elskede at feriere i DK.

    SvarSlet