mandag den 19. maj 2014

Selv i de bedste hjem

Jeg er lige kommet hjem fra biografen.
På plakaten her til aften stod den franske film:
SELV I DE BEDSTE HJEM.
Sådan cirka halvvejs igennem filmen spurgte vi hinanden.... er den ikke snart færdig?
Af 5 mulige stjerner får den absolut ingen herfra.
Den var ganske enkelt bare kedelig.
Vi blev dog siddende til den var færdig, og vi kunne høre på vej ud gennem smøgen, at vi bestemt ikke var de eneste, der synes den var kedelig og lidt mærkværdig.
Ingen varme anbefalinger....

7 kommentarer:

  1. Sådan er franske film da altid synes jeg :!:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke altid.... De Urørlige var helt fantastisk, og en anden, jeg ikke husker titlen på lige i skrivende stund... noget om alderdom og demens, meget gribende film.

      Slet
  2. Åh sikke noget, Kisser - jeg skulle have set filmen i dag, men nu springer jeg over. Klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, du går ikke glip af noget....
      Klem

      Slet
  3. Tak for anmeldelsen,så bliver det ikke den film jeg skal se ;-) Hanne, prøv de Urørlige eller Koret, det er franske film, som er gode :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, det var altså en kedelig film. De Urørlige - åh, som den var god.

      Slet
  4. Hvor fint med en lille anmeldelse, så jeg ikke behøver at ærgre mig over ikke at få set den :-)

    SvarSlet