torsdag den 15. maj 2014

Fordele

Igennem et pænt langt stykke tid har jeg haft stor lyst til at sidde ude i naturen med næsen rettet op imod solen - med lukkede øjne og god musik i ørerne. Og ret gerne i vindstille vejr.
Det har ligget lidt tungt med en blå himmel i den sidste tid.
Dagen i dag startede med 15 grader INDEN døre, så jeg satte varme på tidligt i morges.
Dagens besøg på Facebook kunne fortælle om sol over København. Her i Køge var himlen mørkegrå.
Og ved middagstid skete der et MIRAKEL.
Himlen var blevet blå.
Vejret var vindstille.
MIT ØNSKE GIK I OPFYLDELSE, så i stedet for at være flittig med havearbejdet, blev en stol foret med en hynde, og musikken spillede.
Ikke kun en, men tre timer.
Ih, hvor var det godt.
Og det er en af fordelene ved pensionistlivet - at gøre lige hvad hjertet lyster, lige nu og her.
Jeg har slukket for varmen igen!!

2 kommentarer:

  1. Her har vi også nydt det dejlige vejr, og det begyndte allerede tidligt i morges - godt at høre, at du også fik del i det i Køge :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt, at du nyder pensionistlivet i fulde drag. Det må være dejligt, at kunne gøre hvad man vil når som helst - det kan jeg jo stort set også som arbejdsløs, men der hænger hele tiden en skygge over det.

    SvarSlet