onsdag den 19. marts 2014

Træt

Jeg har været på arbejde i dag, og jeg er træt nu.
Det er lidt mere end de 3 timers frivillige arbejde, vi har forpligtet os til, for....
jeg snittede, hakkede, rørte rundt i kagedejen og bolledejen hjemmefra.
Jeg bagte mange chokolademuffins. Desværre kunne de ikke rigtig holde til transporten i en plasticpose på cyklen, for de smuldrede en anelse, men blev dog i formen.
35 boller så også dagens lys i dag.
Og 2,5 kilo grøntsager blev hakket og snittet og svitset på panden. De kunne godt tåle transporten.
Vi skulle nemlig have grønsagslasagne i dag.
Jeg havde lavet til 16 personer. Og det var da alt for lidt.
Heldigvis har vi mad i fryseren nede i kælderen i det grønne hus, så jeg hentede en ordentlig skudefuld mousaka. Der var nemlig flere grupper der holdt møde i dag, og de synes det er så hyggeligt at spise sammen.
Det er nu hyggeligt i den cafe, og jeg får genoptræning i madlavning.

1 kommentar:

  1. Hvor er det hyggeligt med dit frivillige arbejde i den grønne café! Jeg ville ønske, vi havde sådan en også her.
    Klem!

    SvarSlet