fredag den 14. marts 2014

Plæneklipperservice

Sidste sommer gravede Black nogle gode gedigne huller ude i bedene - og det må han gerne - og jeg har for vane at køre slåmaskinen lidt ind under buskene....
Det skulle jeg ikke have gjort, for Black havde gravet en stor sten op, og den ramte slåmaskinen uheldigt, så den var ubrugelig.
Det var sidst og sent på sommeren, så den blev kørt i garage.
Jeg har heldigvis en anden ældre model, som min svigersøn har lært mig at starte, for den er rimelig besværlig.
Jeg har tænkt meget på min slåmaskine hele vinteren, og det er blevet ved tanken.
For en uges tid siden: NU SKAL DET VÆRE.
Jeg ledte og ledte efter plæneklipperservice, og jeg fandt et sted, der reparerer plæneklippere OG HENTER OG BRINGER, og det vakte stor glæde her.
Nu er slåmaskinen hentet, og jeg er lidt spændt på om den kan repareres, for den har kun kørt 2 halve sæsoner.

1 kommentar:

  1. Jeg håber, din plæneklipper kan repareres, Kisser. Her bruger vi rugbrødsmotor, og jeg kan se, at græsset allerede er begyndt at gro igen.
    Klem og rigtig god weekend!

    SvarSlet