fredag den 7. marts 2014

Nyt hjørne

Jeg kan ikke huske hvornår Danmark gik over til MPEG4 signalet.
Lige siden har dette TV hængt i mit køkken  - ubrugt.
Joh, jeg kunne da godt købe en boks, så det kunne bruges. NEJ, det vil(le) jeg ikke.
TVet havde sandelig også sin egen antenneindgang og -udgang.
 
NU er det taget ned.
Sat til storskrald med det samme (med antennen)  der ude ved vejen.
Og efter kun 1 dag på plantemuren, er det væk.
Hjørnet er malet og...

Nu er der kommet hylder op i hjørnet, fyldt med alskens gode sager.
En isenkræmmerkæde havde tilbud på¨glas, og der måtte jo adskillige med hjem til mig.
Det irriterede mig temmelig meget  - mine skuffer i køkkenskabene kolonial, at jeg kunne ikke overskue, hvad jeg havde i dem.
Det kan jeg nu. For det meste er kommet op i højden.
Ikea blev besøgt, og der kom et par højglanshylder med hjem.
Jeg ville helst have svævehylder, men de kan desværre ikke tåle mere vægt en nogle få kilo, så det blev hylder med hyldeknægte.
Lidt besværligt at sætte op med min dårlige venstre hånd/håndled.
Men det lykkedes.


3 kommentarer:

  1. Det ser meget flot ud, Kisser - god idé at få den slags op i øjenhøjde, så du ved, hvad du har! Vi har det stående i en reol i vores meget lille køkken.

    SvarSlet
  2. Nej hvor ser det altså bare godt ud! Det er da meget bedre end et TV. Jeg mener vi overgik til MPEG4 i foråret, for der var jeg nødt til at få en ny boks. Det er flot klaret med din dårlige arm, jeg ville ikke have kunnet lave det med to raske.... God weekend til dig.

    SvarSlet
  3. De laver jo om på de signaler i en uendelighed, så man hele tiden skal investere i nyt.
    Godt klaret at styre boremaskine med en dårlige hånd.

    SvarSlet