onsdag den 26. marts 2014

Fødselsdag

Jeg har fødselsdag i dag, og jeg tror at det er første gang i dette liv, at det er komplet uinteressant.
Min Finn var hele sit liv fuldstændig uinteresseret og ligeglad med fødselsdage - specielt sin egen.
Men i mit barndomshjem var det særlige dage, og der blev lagt meget kærlighed i dagen.
Dagen i dag skal jeg fejre sammen med mit barn og svigersøn.
Vi var omkring mange gode muligheder hvad vi skulle....
Og det er endt med at jeg har bestilt cacao med flødeskum, hjemmebagte boller og pandekager hos mit barn.
Formiddagen skal bl.a. bruges på en tur i mit træningscenter og en lang gåtur med Black.
Jeg deler fødselsdag med Diana Ross, som bliver 70 i dag.

18 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke, Kisser - jeg håber, du får en skøn dag sammen med din datter og svigersøn.
    Hvor er det sejt, at du går til fitness! Har du fået lagt et program, du følger?
    Klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, tak - det bliver en god dag :-)
      Det er et meget enkelt program i fitnesscenteret - det er cirkeltræning, og efter en introduktionstime, var jeg klar til at indgå i cirklerne. 16 maskiner i en runde, og man kan kun gå 2 runder - det tager ca. 24 minutter. Ganske effektivt og godt - sådan cirka hver anden dag. Kroppen skal have hvile indimellem.
      Klem :-)

      Slet
    2. Tak fordi du fortæller! Jeg kunne tænke mig at prøve noget lignende - det lyder godt!

      Slet
    3. Mit center ligger ikke ret langt herfra - og det hedder LOOP. De har forskellige steder rundt om i landet, og man kan træne i alle centrene.

      Slet
  2. Tillykke med fødselsdagen. Jeg håber den bliver rigtig god :-)

    SvarSlet
  3. Bedster, mig og Black siger tillykke.
    Hvor mange hundeår du bliver, røber vi ikk til nogen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Flixer, næh, det røber vi i hvert fald ikke, for man kan ikke regne med så store tal.

      Slet
  4. Tillykke med fødselsdagen og rigtig god dag! Du deler (delte?) også fødselsdag med min mormor. Hun døde for tyve år side, men kunne, teoretisk set, været blevet 112 idag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Frue, TAK.
      Jeg synes det er så sjovt med "birthday's twin". Det er ikke mange jeg har mødt på min vej igennem livet, der har/havde samme fødselsdag som mig.

      Slet
  5. Stort tillykke til dig ønskes herfra :-)

    SvarSlet
  6. Interessante fødselsdage hører for mit vedkommende barndommen til. Tillykke med dagen.

    SvarSlet
  7. Et stort tillykke med dagen Kirsten♥ Lyder som I nok skal få en hyggelig dag. Lyder som et godt program du følger. Cirkeltræning er rigtig godt og effektivt. Heller ikke kedeligt når man skifter så tit. Knus og varme tanker herfra♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tina. Det blev en skøn dag. Jeg er meget meget glad for cirkeltræningen, for det giver gode resultater til mine dumme ben. Knus :-)

      Slet
  8. Tillykke med dagen Kisser. Håber den blev dejlig, selvom den ikke har samme betydning som en gang.
    Knus :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kari, det blev en skøn dag :-) Knus

      Slet