tirsdag den 18. februar 2014

En lang dag

SEASNVE havde adviseret, at de ville komme i dag og sætte fibernetboks op i dag.
Mellem kl 7 og 15.
Så det var jo bare med at være i tøjet kl 7 i morges.
Desværre var jeg den sidste kunde i dag, så kl 14 kom montøren, og det tog ca tre kvarter.
Nu er mit hus udstyret med fibernet, og jeg skal bare have installeret mit trådløse netværk.
Og radio, TV og diverse computere skal omstilles til det nye netværk.
Jeg tror jeg venter en stund, for jeg kender en ekspert.... Min egen private IT supporter, som også ha status af svigerbarn.
I ventetiden....på montøren har jeg bare strikket... I lange baner, for jeg kunne ikke bage muffins til mit frivillige arbejde i morgen, fordi jeg mangler æg.
Og nu vil Black og jeg ud i det fri.

4 kommentarer:

  1. Så har du nu en superhurtig forbindelse, går jeg ud fra. Eller har snart ... fedt! Tillykke med det :-)

    SvarSlet
  2. Ellen, det håber jeg også. Den jeg har nu har jeg overtaget fra mit arbejde, og betaler for 10, men får reelt kun 4. Nu skulle jeg få 15. Det bliver godt :-)
    Og det gør absolut intet, at den nye er billigere....

    SvarSlet
  3. Fibernet tillykke - det bliver sikkert rigtig fedt for dig; men man skal lige igennem omstillingen af alle apparaterne, jeg forstår godt, du venter på din private IT-supporter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, jeg glæder mig også til at tage det i brug og se, om det er hurtigere.

      Slet