søndag den 1. december 2013

Kalendergave

Jeg er blevet begavet med adventsgaver - af mit barn.
I den første pakke var der 2 nøgler hvid Nepal og 3 nøgler blå.
Jeg må pænt vente med at pakke de resterende 3 pakker op.
Uh, det er svært at vente.
Som barn var det også ekstremt svært at vente - specielt på juleaften.
.......
Dagen i dag har været helt stille.
Black har været meget, meget træt.
Det lykkedes dog at få ham med ud på en lille gåtur ved 6-tiden.
Sådan en dag er det dejligt bare med "stille væren".
Jeg har set filmen White Christmas. Jeg så den en gang i min pure ungdom i TV.
Nu har jeg den selv på en DVD.
Det er godt at have en god samling film (og også musik), når nu min TV antenne er i udu.
Jeg tror det er forstærkeren, der er gået sig en tur.
 

4 kommentarer:

  1. Hvor bliver det spændende at se dine adventspakker - hvad mon det ender med :) Ja så er julemåneden i gang - det er hyggeligt :) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Anette, det ender nok med garn til en hel trøje eller bluse. Åh ja, december er så hyggelig. Knus

      Slet
  2. Garn er da en rigtig lækker gave. Er de næste pakker også bløde?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, de er også bløde, så mon ikke også der er garn deri?

      Slet