fredag den 1. november 2013

Swipbox og ØSTEN FOR SOLEN

Min nye strikkebog er ankommet i Swipboxen, som er placeret i min lokale Netto.
Jeg fik en kode sendt på mail og SMS, og så er det bare at hente pakken.
 
Strikkebogen er skrevet af Annette Danielsen, en af de dygtige danske designere.
Bogen hedder Østen for solen.
Hun har hentet inspiration i Østen, og der er mange vidunderlige billeder derfra.
Der er er også mange gode strikkeopskrifter.
Jeg så bogen i søndags da jeg var i strikkegruppen.
Og i dag har jeg mit eget eksemplar.
Jeg er begyndt at strikke
TRO FLYTTER BJERGE.

2 kommentarer:

  1. AD har nogle flotte og meget gennemarbejdede opskrifter - rigtig god fornøjelse med strikkeriet :-)

    SvarSlet
  2. Ellen, det er skønt at gå i gang med en AD model. Har strikket flere af hendes skønne modeller.

    SvarSlet