onsdag den 13. november 2013

Arbejdsdag

Hele formiddagen har været besat med at bage gulerodmuffins, rosenkål med figner og tranebær.
Det er nemlig "arbejdsdag" i dag. Jeg har cafevagten i det grønne hus og foreningen Køge økologiske fødevarefællesskab.
Black skal lige have en lang gåtur, så er han klar til at være alene hjemme.
Jeg vil også have godt af noget frisk luft, for jeg kom temmelig sent i seng i aftes.
Bare fordi vi skulle fejre min nevøs 30 års fødselsdag i går.
Jeg kom lige forbi mine barndomshjem - vi boede to forskellige steder, og selvfølgelig var jeg en tur ned ad Memory Lane.
Det var en skøn, skøn familiesammenkomst.

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at I havde en hyggelig familiesammenkomst! Jeg håber du klarer cafévagten, selv om du må være lidt træt i dag. Uhm, et lyder lækkert med gulerodsmuffins og rosenkål med figner og tranebær! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, der var for lidt mad i går, men når der ikke er mere, lukker vi bare cafeen... Jeg fik nogle friske gode æbler af dem, der pakker grøntsagerne og det smagte skønt.
      Jeg klarede vagten, selvom jeg var godt træt hen på slutningen. Klem

      Slet