fredag den 15. november 2013

15. november

Endelig blev det den 15. november.
Nu har jeg fundet alle mine jule CDere frem. Og glæder mig til at høre dem alle sammen - dagen lang.
Det er et af de goder jeg har som "fri af arbejdsmarkedet" - at kunne lytte til musikken hele dagen - lige hvad der passer mig og lige præcis i den styrke, der passer til humøret.
Jeg holder meget af høj musik, når jeg gør rent :-)
Jeg skal også have fundet mine julefilm frem, som skal ses i løbet af december.
Når jeg får god tid - en gang i næste uge - skal jeg se Downton Abbey 3, som jeg desværre ikke nåede at se, da den blev vist i TV.
I går kom posten med Downton Abbey 4, og den skal selvfølgelig også i DVD boksen, når 3 er set.
Hav en skøn fredag, derude i blogland.
Jeg skal i biografen senere på dagen og se Sorg og Glæde, og bagefter skal vi hygge med kaffe og kage.

4 kommentarer:

  1. Det lyder som dejlige planer, Kisser - her har julen også gjort sit indtog, og jeg tager på julemarked i morgen. Jeg er meget spændt på, hvad du synes om filmen!
    (Det undrer mig, at din blogliste viser et gammelt indlæg hos mig - men jeg har et juleindlæg på i dag)
    Klem og rigtig god fredag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, min blog har opført sig meget mærkeligt i dag - jeg skal give kode for at komme "af med et indlæg" - fordi der er meget aktivitet på mit netværk. Så for ikke at være en robot skal jeg give kode. Det er da bare fordi jeg spiller musik via airplay!!
      Det er dejligt at have god tid det at jule, jeg har jo aldrig prøvet det før i samme grad som jeg kan nu.
      Jeg skynder mig fluks over til dig.
      God fredag og klem

      Slet
  2. Jul jul jul jul jul jul jul, vi glæder os til jul! ;0)

    Jeg hører også julemusik og har jeg ikke fået job i december, så vil jeg nyde en julefilm hver dag. Jeg har jo min favoritfilm 'Fars fede juleferie' Enten kan man li' den eller også kan man ikke. Jeg griner lige højt og længe hver gang jeg ser den. :0D

    Jeg kan nu også finde på at sætte julemusik på om sommeren, hvis julestemningen lige kommer over mig, men altid kun, når jeg er alene hjemme!

    Glædelig fredag i julens tegn o<:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kari, jeg ELSKER tiden op til jul. Og specielt den stemning og atmosfære der besjæler de fleste mennesker.. Bare det dog var jul hver dag.
      Tak for tippet om Fars Fede Juleferie. Den må jeg da undersøge nærmere om den skal hjem på hylden. Jeg elsker jo også at grine.
      Jeg lyttede da også til julemusik da det var sommer, bare fordi jeg skulle høre hele min cd samling igennem.
      Der er altså noget ved den der jul :-)
      Glædelig fredag og week-end til dig og alle dine.

      Slet