torsdag den 11. juli 2013

Dagens fødselar

Min svoger fylder 3/4 århundrede i dag og havde inviteret til
et arrangement på en italiensk restaurant i Tåstrup.
Uhm, det var godt.
Jeg har faktisk kendt ham siden 1961, da jeg blev kæreste med hans lillebror.
Det var lidt spændende i 1968, da mit barn skulle komme til verdenen,
om hun mon valgte samme dag, som hendes onkel blev 30.
Sådan blev det ikke.

Christian og Cornelius er 3 og 1 år, og de yngste indtil september i familien.
Det er et par skønne drenge, de er altid glade.
 
Da arrangementet sluttede, kørte mit barn og jeg til Roskilde og handlede
og bagefter kørte vi hjem til Felix.
Stor gensynsglæde, og han stiller gerne op til at blive
fotograferet - modsat Black, der render væk.
 
 
Da jeg forlod barn og hund, skulle jeg til Greve og hente min nye reol, som er kommet 2 måneder før den lovede leveringstid. Det er jeg jo kun ganske tilfreds med.
Så resten af dagen vil foregå med at samle den.
Den unge mand, der kom med min reol ude fra lageret, tilbød at køre palleløfteren ud for mig. Og han lagde også det hele ind i min lille bil.
Der var lige plads.
Da jeg kom hjem med varerne, måtte jeg trække på smilebåndet, for der står på den store af pakkerne: Two man lift.
Jeg bar den ind alene. Man er vel i god form :-)


1 kommentar:

  1. Superkvinde :-)
    Tænk, at tingene kommer før tid. Så har man også prøvet det...

    SvarSlet