lørdag den 6. april 2013

Kulturel travl lørdag

Min lørdag bliver fuldt besat med kulturelle indslag.
Jeg skal på håndarbejdsmesse i Roskilde med mit barn, bagefter skal vi hen til cafe Vivaldi på Ros torv og have kaffe og kage. Og det bliver nok også til en ose-shoppe-tur på Ros torv.
I aften kalder biografen på mig og jeg skal ind at se The place beyond the pines.
Der bliver ikke meget tid til forhavearbejde, men men jeg kører lige forbi genbrugspladsen, som får et par sække med grønt affald.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som den dejligste lørdag, Kisser - håber du fortæller om filmen senere. Måske Zette har lyst til at være med til blogtræffet?
    Klem og rigtig god lørdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame: en skøn lørdag bliver det. Ja, jeg fortæller om filmen senere.
      Jeg tvivler på at Zette vil deltage i blogtræffet, fordi vi skal spise hos Slagter Stig, og der vil hun ikke have mad fra - fordi hun fik en infektion derfra sidste år.
      Ønsker også dig en fin lørdag og klem :-)

      Slet