tirsdag den 26. februar 2013

To film

Besøg i Køge bio her til aften.
4 timer i gode sæder. Vi har vores yndlingspladser, og vil gerne sidde der hver gang vi er i biffen.
Vi så Hitchcock og Beautiful Creatures.
Hitchcock - en lidt tynd beskrivelse af ham under indspilningen af Psycho og hans lange ægteskab med fru Hitchcock. Jeg har aldrig set Psycho. I den sidste  scene fortalte han, at han var uden ideer til hans næste filmprojekt, og i det samme landede der en Ravn på hans skulder. Jeg har set fuglene og også den om sygeplejerskerne. jeg så den i mine svigerforældres sommerhus, og vi var 4 voksne mennesker. Der var ingen af os der turde rejse sig for at gå hen at lukketerrassedøren, så uhyggelig havde den været.
Beautiful Creatures er lidt i samme stil som Twilight filmene. Ganske udemærket om ung kærlighed mellem en dødelig og en med særlige evner.
3 af 5 stjerner til Hitchcock og det samme til Beautiful Creatures.

12 kommentarer:

  1. To film i biografmørke og med stor lyd, så må man være godt fyldt op. Og efter sådan en gang gys, må det være en fornøjelse at møde solens ståler i dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, jeg (ja hele min bifklub) elsker at gå i biografen. Helhedsopfattelse af film og lyd :-)
      Glæder mig til solens stråler i dag :-)

      Slet
  2. Spændende at læse - tak fordi du fortæller! Jeg kunne vældig godt tænke mig at se filmen om Hitchcock. Psycho har gjort et uudsletteligt indtryk på mig, men den holder jo næppe i dag, hvis jeg så den igen. Klem og rigtig god onsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, Hitchcock kunne noget meget specielt, overraskende og uhyggeligt. Jeg så aldrig Psycho, jeg turde ikke. Filmen fortæller også om hans særheder med blondinerne :-)
      God onsdag og klem

      Slet
  3. Tænk, jeg syntes ikke at Hitchcock filmene var særligt uhyggelige, jo måske tankevækkende, "Fuglene", men altså hver sin smag. Håber du kan holde til 4 timer i stolen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Donald, det gik fint med at sidde 4 timer i stolen og blive godt underholdt.

      Slet
  4. I think what you published made a lot of sense. But, what about this?
    what if you added a little content? I am not
    saying your information is not solid., however what if you added
    a headline to maybe grab people's attention? I mean "To film" is a little boring. You ought to look at Yahoo's
    front page and see how they create post titles to
    grab viewers interested. You might add a related video
    or a related pic or two to grab readers interested about everything've written. In my opinion, it might bring your website a little livelier.

    Feel free to visit my blog ... Jackpot 6000 free ()

    SvarSlet
  5. What i ԁο nοt understоod iѕ if truth be tolԁ hоw you're no longer really much more well-liked than you might be now. You'гe very intelligent.
    Yοu гecοgnize theгеfοгe considerably
    in гelаtion to this topic, mаde me fоr
    mу part belieνe іt from numerоus νarious
    аngles. Itѕ liκe women and mеn aren't involved unless it is something to accomplish with Lady gaga! Your individual stuffs outstanding. At all times take care of it up!

    my site - nummerupplysningen.se

    SvarSlet
  6. Ηello Τheгe. І ԁiscоverеd
    yοur weblog the usе of msn. That iѕ an extremely well written articlе.

    I will be sure to boοkmaгk it and геturn
    to lеaгn extra of your uѕeful informatіon.
    Τhank you for the pοst. I will
    defіnitely сomeback.

    My webѕitе: rhinoplaѕty ()

    SvarSlet
  7. Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading?
    I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog.

    Any responses would be greatly appreciated.

    Check out my blog - jackpot 6000

    SvarSlet
  8. Havе yοu ever thought about аdding a little bіt more than just уour aгticles?
    I mean, whаt yоu say is іmpοrtant аnd all.

    Neverthеleѕs think about if yοu added ѕοme great images
    oг vіdеoѕ to give уour postѕ mоre,
    "pop"! Your content is еxсellent but with pics
    and cliρs, this websіte сoulԁ unԁeniably be one of the ѵегy
    best in its niche. Very gooԁ blog!

    My web blog rhinoplasty surgery

    SvarSlet