mandag den 11. februar 2013

Paven abdicerer og jeg er stolt som en pave

Den gode pave abdicerer kan man læse i nyhederne. Det er vel også OK at trække sig tilbage, når man er 85 år.
Jeg ville nødig blive ved så længe.
Jeg er stolt som en pave i dag, fordi jeg HAR LÆST BRUGSANVISNINGEN til mit gasfyr rigtigt, så det fungerer som jeg gerne vil have det.
Det er noget med klimastyring og natsænkning.
Det var egentlig meget ligetil, når jeg nu selv var nødt til at hitte ud af det. Ellers er jeg god til at bede servicemanden om hjælp.
Klap på skulderen til mig.

5 kommentarer:

  1. Flot at du læste brugsanvisningen - det er vi jo ellers helst fri for begge to :-)
    Herlig dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, jeg blir så glad, når det lykkes. Skøn onsdag til dig

      Slet
  2. Brugsanvisninger og strikkeopskrifter er noget af det kedeligste at læse, syntes jeg.

    SvarSlet
  3. Jeg kommer ikke til at savne paven og heller ikke den nye.

    SvarSlet