onsdag den 13. februar 2013

Mærkelige dage

Mine dage (og nætter) virker underlige og mærkelige.
I dag og i morgen har jeg ORLOV. Købte en uges orlov i sommer og den har jeg aftalt, at jeg holder, inden jeg stopper. For min restferie skal indgå i fratrædelsesperioden - og det er jo rimeligt nok, når jeg får fri i rigtig mange måneder med løn.
I går aftes var jeg sammen med en flok gode venner, og da jeg kom hjem var jeg ikke det fjerneste søvning, så der kom selvfølgelig god musik i højttalerne.
Jeg tror klokken var over et, før jeg sov.
Og jeg vågnede kl. halvseks, og var frisk som en fisk.
På med mere musik...
Jeg skulle bare gøre lidt rent i dag, indkøbene er overstået, og middagen til mine gæster i aften er planlagt.
Desværre laver maden ikke sig selv....
Jeg kommer forbi bageren, når jeg skal i supermarkedet og købe ind.
DER KOM NOGLE MEGET SYNDIGE FASTELAVNSBOLLER MED HJEM, som vi skal have til kaffen i aften.
Uhm, mine tænder løber i vand.

1 kommentar:

  1. Det lyder dejligt med din orlov, Kisser! Ha' en rigtig god aften med dine gæster! Vi har også fået meget syndige fastelavnsboller i dag.

    SvarSlet