lørdag den 23. februar 2013

Farvel

I går eftermiddags havde jeg sat 3 kolleger stævne her til afskedsfrokost.
Kollegerne var de sidste rester af den gamle afdeling, som nu er blevet til en stor ny afdeling.
Vi tilbragte et par hyggelige timer, og snakken gik selvfølgelig tilbage til gamle dage, og da det er teknologifolk jeg har tilbragt dagene sammen med, faldt snakken selvfølgelig på hulkortenes tid.
Whaw, sikke en udvikling fra de første slæbbare pcere til nutidens små fikse telefoner.
Godt med tilbageblik.
Vi spiste stjerneskud og pandekager med is. Jeg var rigtig godt mæt.
De laver fantastisk god mad hos Skindbuksen.
Mine kolleger synes jeg skulle have en afskedsgave. De havde købt en bog af Alice Hart: Spis grønt hele ugen.
Det kan være jeg kan finde lidt mere tid til at lave mad??

8 kommentarer:

  1. Det må være underligt og vel nærmest uvirkeligt at sige farvel efter så mange år. Men forandringens vinde blæser.

    Spændt på om du vil spise grønt hele ugen! :) Selv elsker jeg grønt og masser af det, men landmandskæresten vil altså have sit kød, så vi finder et kompromis! :)

    God weekend. Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, jeg er heldigvis god til forandringer.
      Jeg spiser grønt i forvejen, da jeg er vegetar - dog med hang til at spise bacon en sjælden gang imellem.
      God weekend og knus :-)

      Slet
  2. Sikke en dejlig måde at sige farvel på, Kisser! Jeg kender ikke Skindbuksen - kun af navn - men det er et sted, jeg må prøve. Ja, sikke en udvikling der er sket med pc'erne. Bogen lyder spændende og lige noget for dig!
    Ha' en skøn weekend! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, man spiser godt hos Skindbuksen, så når du er derinde, kig forbi.
      Bogen skal nærstuderes :-)
      God week-end og klem

      Slet
  3. Udviklingen er helt vild. Jeg husker på min første arbejdsplads, hvor "hjernen" stod i et rum for sig selv og det både larmede og bankede, når vi printede. Det var dog en god læreplads, for der var indført EDB. Når jeg fortæller mine unger om det, griner de lidt. Nu render vi alle rundt med de små computere i telefonen, og børnene har hver deres bærbare. Jo, jeg skal love for, at der er sket noget. Det må være lidt underligt sådan at være nået til farvellerne. Forhåbentlig er der også nogle på gensyn ind imellem.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, ja det er gået ret stærkt med udvikling af teknologien. Og det er bestemt ikke slut endnu.
      En lille bitte smule underligt er det alligevel, nu sidste dag er så nært forestående.
      God søndag.

      Slet
  4. Ja udviklingen har været fantastisk - og mon ikke den bare drøner videre :)

    Det lyder som en hyggelig frokost :) Dejlig gave du fik. God lørdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Anette, jo da det er jeg også overbevist om at udviklingen drøner videre.
      Jeg skal nok få god brug for kogebogen.
      God sønd

      Slet