lørdag den 9. februar 2013

En tur i byen

Kan jo være mange ting.
Jeg var på Torvet i Køge i dag for at købe skøn ost hos ostemanden. Han står rimelig lunt inde i sin campingvogn. Det er så herligt, at man skal smage på osten inden man køber den.
I slutningen af markedsdagen bliver de resterende varer solgt for en slik.
Der kom en kæmpestor hortensia med hjem.
Efter indkøbene mødtes jeg med Malthe og hans moster. Vi havde aftalt at gå i biffen og se min søsters børn i Afrika.
Den var faktisk betagende, for vi er med i Afrika på en farm, der tager sig af skadede dyr, og der var mange dyrebørn. Suk, hvor er de bedårende.
Der var selvfølgelig også drama i filmen.
Der var fyldt helt op i biografen, og det var hyggeligt at se og høre alle børnene, og mine tanker gik tilbage til 4-forestillingenrne i Grøndalsbiografen i Vanløse, hvor jeg slog mine folder som barn og biografgænger.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig film - lige noget for Isabella og mig! Gid vi havde markedsdage også her i Frederiksværk.
    Rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
  2. Madame, jeg kan meget varmt anbefale filmen for dig og dit søde barnebarn. Morsomt havde megen Lene og en af hendes bekendte også været på torvet i dag så det var lige før vi kunne lave storkomsammen. God weekend.

    SvarSlet