søndag den 12. august 2012

Udflugt

Et af springvandene i Næstved Storcenter.
Fredag gik udflugten til Søstrene Grene i Næstved og til Næstved Storcenter.
Der er altid sjove ting at hente med hjem fra søstrene, jeg købte bl.a. en "regnfrakke" til min cykels sadel, og et par lange orange teskeer og nogle andre småting.
Næstved Storcenter har mange gode butikker samlet under tag. Vi var i Bilka, Panduro Hobby og hos H&M.
Bilka havde tilbud på Hunter gummistøvler, så der står et par hos mig nu - jeg har valgt dem i røde.
Min datter og jeg var afsted i 4½ time, og der er fart over feltet.
Vi gik adskillige kilometer, og var godt trætte.
Dejlig dag.

3 kommentarer:

  1. Det lyder som en spændende dag, Kisser - tillykke med dine røde Hunter-gummistøvler. Hvor er det flot, at Z kan gå så langt nu.
    En skøn dag til dig!

    SvarSlet
  2. Næstved Storcenter har altid et eller andet at byde på. Hvor er det dejligt, at I sådan kan færdes, dig og datteren. Dejlig søndag til jer...

    SvarSlet
  3. Skøn shoppingtur! Ja i søstrene Grene kan man altid finde sjove ting :) Skønt med gode gummistøvler :)

    SvarSlet