mandag den 6. august 2012

På indkøbstur

Mit barn og jeg har været på indkøbstur i dag.
Vi skulle på apoteket, besØge en bankautomat, hos isen-kræmmeren, hos garn-butikken, hos Laura (tøjbutik), i sæbeværkstedet, i patchworkbutikken.
Vi sluttede indkøbene hos McDonalds, hvor vi skulle have en soft-ice.
Da alt var ordnet, kørte vi en tur til stranden for at nyde og INDÅNDE den friske hav-luft.
Det var en god gammeldags indkøbstur, og da vi var nede ved stranden, fik jeg 2 dråber vand og smed i håret på barnet og døbte hende: All is back to normal, og vel at mærke i samme tempo som i de unge dage.
Godt klaret.
Stolt mor.
Træt datter.
I morgen tidlig - meget tidligt - kører vi til Riget for et par dages indlæggelse. 6 ugers kontrol med en masse prøver og bronskokopi (under narkose) for at se om der er afstødning. Der har ingen været til nu.

8 kommentarer:

  1. Det lyder til at have været en dejlig dag. Og selfølgeligt går det godt på Riget i morgen, jeg sender positive tanker.

    SvarSlet
  2. Årh hvor en skøn dag lyder det til.

    Jeg kan huske en dag hvor jeg efter langs tids indlæggelse var på indkøb i Føtex med min mand. Jeg gik jo fuldstændig amok med de indkøb - jeg havde jo ikke været nogle steder i adskillige uger!

    Håber din datter nød det. Håber de næste dages indlæggelse går som ønsket :)

    SvarSlet
  3. Sikke I kan. Eller som datteren kan. Jeg bliver glad helt inden i over at læse, hvor godt det går.

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forstå, at du er stolt, Kisser - det er dejligt, at det går så godt!
    Klem

    SvarSlet
  5. Britt: en skøn dag var det. Tak for positive tanker :-)

    SvarSlet
  6. Anette: Vi nød det. Det er en god reaktion at gå amok med indkøb efter lang tids indlæggelse.

    SvarSlet
  7. Susanne: ja, det er helt forrygende som det hele går :-)

    SvarSlet
  8. Madame: Alt er såre godt :-) Klem

    SvarSlet