onsdag den 22. august 2012

Højt energiniveau og mere ferie

Jeg er blevet godt underholdt her til formiddag.
Skuespilleren Ditte Hansen - hende fra Cirkusrevyen og mange andre ting - har deltaget i optagelser til "et eller andet" på etagen nedenunder.
Ditte har godt nok et højt energiniveau, og det smitter.

Meget passende, for jeg er ved at gå i feriemode igen.
Lige om lidt skal jeg en uge til Rømø.
Og jeg har også lige booket en uge i Paris - til foråret.

Som jeg glæder mig.
Ferie er SKØNT.
Måske jeg snart skal tænke over at gå på pension??

6 kommentarer:

  1. Det lyder SÅ hyggeligt....både det ene og det andet!

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det skønt med Paris, det bør huskes en regnvejrsdag i November. God dag

    SvarSlet
  3. Jeg tror, du bliver en supergod pensionist, Kisser :-)
    Klem!

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det hyggeligt.
    Håber du får en god oplevelse begge steder.
    Ha´ en dejlig aften

    SvarSlet
  5. Hehe, jeg tror du er ved at være moden til pensionistlivet ;-)

    SvarSlet
  6. Husk, at når du går på pension er det slut med at holde ferie...
    Kærlig hilsen Sus - Lige-rundt-om-hjørnet

    SvarSlet