onsdag den 15. august 2012

Forbudt eller tilladt?

På cykelturen i går eftermiddags ville jeg en tur til stranden ved marinaen.
Jeg mødte dette skilt.
Selvom det er "forbudt" at gå eller cykle på vejen, kørte jeg derned alligevel.
Der er masser af cykelstativer ved stranden.
Jeg tænker også på de mennesker, der bor ved Marinaen og har båd der, at de SKAL have bil for at komme til og fra.

På vej hjem står dette skilt!!


Skolerne er startet igen, for der var ikke ret mange strandgæster.

Jeg kom også forbi Tiger i Køge by, og et par nye læsebriller kom med hjem.

4 kommentarer:

  1. Det er helt mærkeligt at se stranden så tom i det skønne vejr. Men det er jo nok fordi, børnene er begyndt i skole igen. Tillykke med de fine briller og ha' en dejlig dag, Kisser. Klem

    SvarSlet
  2. Du godeste for en elendig skiltning. 'Nogen' burde gøre de ansvarlige opmærksom på det - eller er det en god indtægtskilde, fordi de indkasserer mange bøder? ;-)

    SvarSlet
  3. Madame, nu kan jeg bedre se at læse igen:-) klem

    SvarSlet
  4. Ellen, jeg overvejer at sende besked til kommunen...

    SvarSlet