torsdag den 9. august 2012

Doggy bag og mere genbrug

Da jeg kom hjem fra kroen, skuede mit øje, at ALT mit genbrug var fjernet.
Jeg havde også sat en ældre Lallemann campingstol og en kæmpeparasol ud til storskrald. Parasollen gik i udu for en uges tids siden under et stormvejr. Den kunne muligvis repareres, jeg gider bare ikke have noget, der ikke virker ordentligt.
Det er så skønt at tingene kan genbruges.
Jeg var ekstra velkommen hjem til Black.
En doggy-bag gør altid stor glæde.
3 store skiver flæsk - lige guf i en hundemave.

Skønt at være hund, når der er kød i på menuen.

3 kommentarer:

  1. Skipperkroen i Køge er så hyggeligt; jeg var der sidste år sammen med min mor. Det er da en sød idé med en doggy bag, så hundebassen også kan "komme på restaurant"... ;-)

    SvarSlet
  2. Black er heldig at få en godtepose, når du har været ude at spise :-)
    Ja, genbrug er en rigtig god tanke! Klem og en skøn aften hos jer.

    SvarSlet
  3. Black er en heldig hund når han får serveret stegt flæsk.
    Og det er godt at dine kasserede ting bliver genbrugt.Jeg har lige set i fjernsynet, at alt muligt mærkeligt bliver lavet til dejlig beklædning.

    SvarSlet