tirsdag den 14. august 2012

Ballarina

En gang i foråret blev jeg af datteren min udstyret med et Hanne Falkenberg kit se model her - indeholdende adskillige nøgler sort og beigefarvet garn - til Ballarina.
Heldigvis er datteren min størrelse small....
Pindene har været på overarbejde det sidste stykke tid, og jeg var færdig med den for nogle dage siden.
Nu skal monteringsåge bare lige komme forbi - der er 2 ærmesømme og 4 ender at hæfte.
Monteringsåge er IKKE mig.
Jeg tror at det vil lykkes for mig at få fanget et foto med model indeni.
Det er en fantastisk flot kreation, fru Falkenberg har designet.
Den bliver et godt vinterhit hos barnet.

Jeg holder en lille strikkepause, for jeg har gang i et patchworktæppe.
Lang bliver pausen ikke, for jeg har fundet garn frem til en lang trøje i striber (Sandnes model) i 5 lilla nuancer.

4 kommentarer:

  1. 'Ballerina' er SÅ flot - klæder også damer i lidt mere end størrelse small - jeg har strikket to til mig selv ... der er et meget flot 'schwung' i den model.

    SvarSlet
  2. Sikke du tryller. Jeg har hellervaldrig fundet nummeret på ham Aage. Jeg bliver så doven, når sidste maske er lukket af.

    SvarSlet
  3. Ellen: det var dog imponerende, at du har strikket 2 af samme model. Der er ret mange strikketimer i Ballarina.

    SvarSlet
  4. Susanne: barnet får selv æren af at være monteringsåge...

    SvarSlet