onsdag den 18. juli 2012

SMS

SMS modtaget kl. 11.01 - netop som begravelsen af min svigerinde startede:
NU SKAL JEG HJEM. KOM OG HENT MIG.
Mit svigerbarn henter, jeg tager imod.
Det er en meget STOR dag - her.
Jeg skriver personlig historie i dag.

Jeg har en lille opgave, som venter til min ferie, for der har simpelthen ikke været energi til det. Jeg skal skrive min levnedsbeskrivelse til de kongelige arkiver, fordi jeg er blevet dekoreret med fortjenstmedaljen i sølv af Dronningen. Hele min personlige del af min datters forløb kommer med - jeg tænker på fremtidens generationer, for videnskaben bliver uden tvivl dygtigere og dygtigere, så de kan få nogle af de tidlige erfaringer fra transplantationer med.

2 kommentarer:

  1. Ja, dette under må med i din levnedsskildring! Det er en stor dag! Klem

    SvarSlet
  2. Madame: ligesom en ny æra begynder :-) Klem.

    SvarSlet