onsdag den 18. juli 2012

Onsdag

Sorgens dag og GLÆDENS dag.
Min svigerinde skal bisættes i dag. Blomsterne er bestilt og skal bare hentes. Begravelser - er så triste.
Lidt senere på dagen FORVENTER jeg, at min datter bliver udskrevet, og SÅ KENDER GLÆDEN INGEN GRÆNSER.
Hendes gamle teenageværelse står og venter på hende.
Alt mit garn er puttet i plastikposer, for der kan gemme sig meget godt støv i, når noget af det har ligget på lager i flere år. En ganske glimrende anledning til at få ryddet godt og grundigt op i det.
Alle de store planter er flyttet ud på tagterrassen.
Der er så lyst og venligt.
Så når hendes eget hus er egnet til at bo i for hende igen og rekreationen "hjemme hos mor" er slut, er værelset - mit soveværelse - meget velegnet til simpel living.
Jeg har været tidligt oppe og har gjort rent et par timer, og forberedt mad til mine gæster i aften.
Det bliver en god dag, kan jeg mærke.

6 kommentarer:

  1. Ja efter regn kommer soskin. Jeg håber du og din datter får det fantastisk ind til hendes eget hus er færdigt. Det må være dejligt at din datter kan komme hjem til dig og blive nusset om.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hvor bliver det dejligt at få hende hjem igen! Ja, det bliver en glædens dag for jer begge.
    Ved du, at det er Bella, der nu skiver under navnet Sandsdal?

    Klem!

    SvarSlet
  4. I får en dejlig tid sammen, dig og Zette indtil hun kan flytte hjem til sig selv.

    SvarSlet
  5. Hvor er det skønt for jer :)

    SvarSlet
  6. Tak :-) det blev en SKØN dag.

    SvarSlet