fredag den 27. juli 2012

Morgenmøde

Lidt i seks ville jeg bare til stranden for at gå morgentur med Black.
Black er altid med på gode ideer - specielt til gåture.

Helt stille vand.
Solen lunede godt allerede.

Der kom en hund der lidt længere oppe af stranden.

Det var Sally springer, og lidt senere mødte vi en anden labber.
Vi fulgtes ad et par kilometer - lige indtil vi kom til fuglereservatet, hvor hunde ikke må komme i sommerhalvåret, så vendte vi om igen.
Dejligt med et morgenmøde mellem hundevenner.
Black er godt tilpas - også mig.

6 kommentarer:

  1. Næhh han er fin ham Black <3

    SvarSlet
  2. Sikken et dejligt vejr og sikken en dejlig tur. Jeg tror Black har mange gode idéer :)

    Jeg kan godt mærke, at luften er lidt køligere ved stranden, og lige nu gør jeg mig klar til en tur på stranden. Jeg håbede ellers sådan på at der ville komme lidt skyer og lidt regn :)

    SvarSlet
  3. Ja det er skønt at møde hundevenner :) Vi har lige været ved - og i - vandet med Kenzo. Årh det var skønt! God weekend

    SvarSlet
  4. Sandsdal: og en meget glad hund :-9

    SvarSlet
  5. Donald: det er godt med gode ideer:-)
    Og nu har vi fået regn....

    SvarSlet
  6. Anette: der er så skønt ved vandet :-) God week-end

    SvarSlet