mandag den 30. juli 2012

Hund i snor - l-i-p

Et hurtigt besøg på Køge sygehus i morges, så barnet kunne få taget blodprøver.
Bagefter en tur til stranden er den rene lise for sjælen. 
Hunde skal selvfølgelig (ikke for alle) være i snor.
Og lort i pose.
Så er det da sagt klart og tydeligt.
Alligevel ligger der mange....
Der var livlig aktivitet af de usynlige sjæle - kommunens folk, der var udstyret med plastikposer og en pind til at samle op med, for mange mennesker glemmer deres affald.
Her er min nye lampe, der er indkøbt med 40% rabat. Det kan jeg da godt lide. 
Og mit nye ur til stuen, så jeg kan se hvad klokken er.
Bare fordi....
jeg ikke gider læse brugsanvisningen til TVets fjernbetjening, for TVet kan da vise klokken.
Desværre skal der en anderledes batteritype til - AA eller AAA passer ikke.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den fine lampe, Kisser! Dejligt at I kunne nøjes med at tage til Køge Sygehus og ikke behøvede at køre til København.
    Ja, det skilt får da sagt tingene klart og tydeligt :-)
    En skøn solskinsdag til jer! Klem

    SvarSlet
  2. Madame: Tak :-) Teksten på skiltet kunne godt være skrevet med et andet ord....
    God mandag aften og klem

    SvarSlet