onsdag den 30. maj 2012

En aktiv dag

Onsdagsfri. Ih, hvor er det godt.
Det var hverken vejr til maleri udendørs eller havearbejde.
Så jeg startede cyklen og kørte ud til en møbelforretning
FOR AT SE PÅ ET NYT SPISEBORD OG STOLE.
Det endte sørme med at jeg endelig fik bestemt mig for et og købte.
Det var også på tide, for jeg har lovet min niece det gamle, og hun flytter i sin egen lejlighed om en måned,
Det blev et dansk bord med 6 skønne stole i asketræ.
Jeg havde drømt om et hvidt bord, men stolene jeg har valgt kunne ikke fås i hvidt.
Jeg glæder mig til det bliver leveret om nogle uger.
Mens jeg vandrede rundt i møbelbutikken ringede min bror,
Han er ved at flytte og skal være ude af sit hus i morgen aften,
SKAL JEG KOMME OG HJÆLPE?
Ja tak.
Som sagt, så gjort.
Så jeg har været flyttemand Jensen i dag. God motion.
Han har været ekstrem heldig. Hans hus var kun til salg i 12 dage, så var det solgt. Utroligt i disse vanskelige tider.
Her er haven han flytter fra.
Det er en meget flot og særpræget have, der lige præcis i denne tid er på sit højeste.

På vej fra hans hus til hans nye bolig kom vi forbi min gamle arbejdsplads.
Den måtte jeg jo lige have et billede af.
Her er udsigten fra den nye bolig
Han glæder sig til ikke at være haveejer mere.

1 kommentar:

  1. Tillykke med dine nye spisestuemøbler, Kisser! Hvor er det sødt af dig at hjælpe din bror med at flytte - dejligt at han fik solgt sit hus på bare 12 dage. Sikke en skøn have han flytter fra.
    Klem og en skøn torsdag til dig!

    SvarSlet