onsdag den 8. februar 2012

No hot water

For et par dage siden mistede jeg det varme vand.
I dag har smeden været her hele dagen UDEN at kunne finde årsagen til det manglende vand.
Mit ellers udemærkde abonnement hos gasfyrservicefirmaet siger, at det er en sag for en VVS.
Smeden har den gode og faste overbevisning om, at der sidder en frostprop på varmtvandstrengen, fordi jeg bruger mindre varmt vand end koldt vand.
Mystisk er det i hver fald.
Det sætter livet lidt i perspektiv.
Jeg HAR VAND i hanerne - det er bare koldt.
Og jeg har tappet et par kander fulde, dersom det kolde også skulle gå i strejke.
Black kan under ingen omstændigheder undvære vand. Jeg kan godt - for jeg kan da drikke det fra flaske.
Bade?
I mange år i min ungdom og tidlige voksenliv levede jeg lykkeligt uden bademuligheder. Etagevask er og var helt OK.
Måske sidder der en frostprop på varmtvandstrengen - UNDER gulvet. Der er hul ned til "under gulvet" og jeg har haft varme på.
Søndag skulle det sætte ind med varmegrader, så jeg venter til en gang i næste uge med at bestille en VVS til at komme og se på sagerne.
Det er nu et BEHAGELIGT  gode med varmt vand.

Og alt det bøvl gør at jeg BARE HAR LYST TIL AT KONTAKTE EN EJENDOMSMÆGLER OG SÆTTE MATRIKLEN TIL SALG!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar