søndag den 1. januar 2012

Jeg er

totalt uegnet til at opdrage hunde.
Black er totalt velegnet til at opdrage mig.
Jeg kunne godt tænke mig at lære Black, hvordan han skal tænke på sig selv og dagen derpå, når han har gæster.
Han er PÅ hele tiden.
Dagen derpå er han bare helt væk i søvnens verden, og vil ikke have godbidder, ud at gå tur, eller ud i sin have for at gøre det hunde skal.
Min påstand: Black lider af ADHD, hvis hunde altså kan det.
Jeg kan overhovedet ikke komme i kontakt med ham i dag, for hans gæster gik først midt på natten, og det kræver sin HUND at overleve og komme sig ovenpå sådan en nytårsaften.
I morgen bliver han IKKE fritaget for en længere vandretur!!! Jeg har nemlig også ferie i morgen.

10 kommentarer:

  1. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at trække på smilebåndet. Ja måske har han damp - ellers måske er det hans måde at reagere på nytårskrudtet på (hvis han da reagerer sådan hvert år) Og ellers er han vel bare en glad hund der godt kan lide at have gæster ;-) godt nytår til jer to :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår til dig og Black. Tror bare, at du skal sætte dig igennem som leder, så falder han nok til ro, når han har gæster :-)

    SvarSlet
  3. Han reagerer bare, som vi andre ville ønske, vi kunne tillade os ;-)
    Godt 2012 til dig ønskes herfra :-)

    SvarSlet
  4. Mine katte har det på samme måde, når jeg har gæster. Selv om de ofte gemmer sig i soveværelset, så ligger de og lytte hele tiden.....

    Det betyder, at når mine gæster går igen, så har mine katte et søvnunderskud på 6-7 timer og det tager cirka 25-30 timers uafbrudt søvn at indhente det, hahaha.

    Godt nytår! :-D

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt, at du har ferie! Jeg tror, mange hunde har det som Black - jeg kender i hvert fald nogle stykker :-)
    Klem og god mandag, den allerførste i år!

    SvarSlet
  6. Anette: Black har kun et blik til overs for fyrværkeriet - han er ikke skudræd.
    Ja, han er en meget glad hund.
    Godt nytår herfra :-)

    SvarSlet
  7. Madam Bæk: ja, det er jo netop problemet med lederskabet - jeg har så svært ved at grine....

    SvarSlet
  8. Ellen: godt sagt. Godt 2012 til dig og dine :-)

    SvarSlet
  9. Jens: så ved du da, hvor kattene er i det efterfølgende døgn.
    Godt nytår :-)

    SvarSlet
  10. Madame: skønt med denne ekstra feriedag :-)
    Ha en god mandag og klem :-)

    SvarSlet