mandag den 9. januar 2012

HM! ...og store indkøbsdag


Når jeg går tur med Black, kan jeg godt finde på at kigge ind af folks vinduer.
I morges fik jeg dog hurtigt blikket til mig, for inde i en stue gik en mand rundt uden en trevl på kroppen!!
Der var ikke trukket for, og alt lyset i stuen var tændt.
Huh.
Jeg blev faktisk helt genert.
Efter arbejdstid skulle jeg på indkøb, for jeg vil ha en I-pad, som var på tilbud. De havde dog ikke nogen hjemme, den kommer i løbet af ugen, og jeg har betalt. Nu skal jeg bare vente.
Der var 10% på alt varekøb - troede jeg!! MEN det var kun i week-enden.
Mit kort til en indkøbsforening sagde: forkert pinkode!! Koden sidder godt fast, for jeg har haft den i mange år. Underligt.
Nå, jeg kunne jo ikke spærre kassen i flere timer, så jeg sagde til den søde unge mand, at jeg betaler bare med mit dankort.
Han svarede: Kan du godt det?
Ja, kom det storsmilende fra mig.
Noget skulle jeg have med mig hjem, så jeg købte da bare en kasse med 100 tyrkisk peber slikpinde.
Det er biografslik - og slik for slikmunde. Og det er jeg - af og til.
Jeg har altid elsket slikpinde.

Og et nyt kludetæppe fra Netto i "skind" til køkkenet, så Black ikke skrider på fliserne.

6 kommentarer:

  1. Haha, sikke en oplevelse du fik på hundelufteturen, Kisser :-)
    Hvor er det spændende med din iPad! Vi har en her og er vilde med den. Ja, det er noget værre noget med alle de koder, vi skal have i hovedet - ind imellem får jeg blandet dem sammen.
    Klem og en god tirsdag til dig!

    SvarSlet
  2. Han har da gerne ville have, at du kiggede ind på ham, siden han ikke havde trukket for - men han var måske ikke engang pæn at se på? :-D
    Jeg så lige din skrællemaskine - min mor fik en engang, men brugte den ikke, fordi kartoflerne fik et uldent udseende. Det ser det ud til, at gulerødderne også gør?
    Jeg håber du bliver mere glad for den end hun blev ;-)

    SvarSlet
  3. Tænk at du tør betale for en iPad som de ikke har - held og lykke og krydsede fingre ;-)

    Det var en god løsning, det tæppe. Somme tider kan man få rigtig gode ideer hos Netto :)

    SvarSlet
  4. Madame: jeg glæder mig til jeg får min I-pad :-)

    SvarSlet
  5. Ellen: så meget lagde jeg ikke mærke til :-)
    Når grønsagerne er skyllet, er det uldne væk....
    jeg er meget glad for min.

    SvarSlet
  6. Donald: ja, det turde jeg godt, og nu venter jeg bare på, at den skal ankomme...

    SvarSlet