lørdag den 7. januar 2012

7. januar

7. januar er en særlig dag i mit univers.
Det er min mors fødselsdag.
Hun er savnet. Det er 9 år siden hun sagde farvel til dette liv.

En særlig dag skal bruges til noget særligt.
Der dukkede ønsker op for mit indre blik.
Aktiv lørdag
Film
Frisk luft
Alle ønsker blev opfyldt ved at jeg iklædte mig mit regnsæt, rygsæk og line til Black.
Så gik vi ud i den friske luft med næse og snude rettet mod Herfølge.
Der ligger et bibliotek, der låner film ud.
Der er ca. 3,5 km ud til biblioteket og tilbage igen.
Alle mine ønsker for i dag er opfyldt.
Hav en skøn lørdag lige efter dine ønsker.

8 kommentarer:

  1. Nogen dage vil altid have særlig betydning. Varme hilsner til dig i dag.

    SvarSlet
  2. Du må hygge dig med gode film efter en god gåtur, og sende kærlige tanker til din mor.
    God lørdag

    SvarSlet
  3. Ja det er da en særlig dag for dig! Det lyder som en dejlig tur i skulle ud på. Vi har været til træning. Det var skønt!

    SvarSlet
  4. Det må have været en ganske særlig dag, Kisser - jeg kender det så godt.
    Klem og en god søndag til dig.

    (nu har vi tilrettelagt blogtræf 25/3, og jeg håber du har mulighed for at være med)

    SvarSlet
  5. Susanne: de er skønne, disse dage :-)

    SvarSlet
  6. Britt: jeg gjorde som du skrev.
    God søndag

    SvarSlet
  7. Anette: det var en dejlig og meget våd tur.

    SvarSlet
  8. Madame: ja, det er godt med disse særlige dage.
    God søndag og klem

    SvarSlet