torsdag den 8. december 2011

Tandlægen

Jeg har lige overstået det halvårlige tandlægebesøg.
Jeg kunne dårligt vågne, da behandlingen var overstået.
Jeg nyder turen op og ned i tandlægestolen, og er så langt væk, mens behandlingen står på.
I dag skulle jeg have skiftet en plastfyldning i den ene fortand og have renset tænder.
Og det skete uden bedøvelse.
Det tager kun kort tid boret kører.
Hvorimod en bedøvelse varer en halv dag.
Jeg holder meget af at gå til tandlægen.
Rar følelse, at sige farvel og tak til tandlægen og tak for GOD BEHANDLING.
Tandlægen og hans klinikdame kan godt lide at få besøg af mig, for jeg er en af de få, der kan lide at komme der.
Frisørbesøg - det skal helst være overstået, næsten inden jeg sætter mig i stolen.

1 kommentar:

  1. Jeg har lige omvendt, Kisser - elsker frisørbesøg, men hader at gå til tandlægen.
    Klem og god torsdag til dig!

    SvarSlet