fredag den 7. oktober 2011

Sikringer

Vi tager strømmen for helt givet. Den er der bare altid. Nårh nej, undtagen når der er strømafbrydelse!!
I mange, mange (og det er rigtig mange) år har jeg haft en elektriker ved hånden (og hjertet).
Hvem bekymrede sig så om hvordan det hele var "skruet sammen", selvom man ikke bruger ret manger skruer i forbindelse med strøm?
Jeg gjorde i hvert fald ikke.
Det gør jeg nu.
Og for at strømmen vil virke skal der også nogle sikringer til - ude i eltavlen.
Det er jo så sjældent at en skring gløder over og skal skiftes.
Det sker.
Mit lager af sikringer er ved at være udtømt, og I DAG - FOR FØRSTE GANG I MIT LANGE LIV - har jeg investeret i 10A sikringer.
Man siger jo, at en gang skal jo være den første. Og det var så i dag. Med sikringer.
Nyd livet derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar