fredag den 16. september 2011

Em tur ud i det grønne

Jeg har haft fri i dag, og var en tur ud i det grønne.
Det har jo været helt fantastisk vejr.
Inden jeg kørte hjemmefra, slog jeg græplænen og gjorde det meste af huset rent.
Vidunderlig følelse, når det er vel overstået.
Det grønne var en campingplads, hvor jeg besøgte nogle jeg kender.

Sådan tror jeg der ser ud på samtlige landets campingpladser - bomme for at komme ind.

Vi blev enige om at spise sammen, så vi kørte til Vallø Slotskro.
 Desværre var alt optaget, for der var gourmetaften.

Alleen hen til slottet og kroen.


Vallø Slot

Slotssøen med svaner - meget romantisk.
Vi kørte da bare til havnen i Køge og fandt et sted, hvor vi kunne få noget at spise, når vi nu havde været så formastelige ikke at ringe for at bestille bord.
En helt vidunderlig dag, som jeg "bare" kan sige tak for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar