søndag den 11. september 2011

18

18 års fødselsdagsfest hos niecen min i går aftes.
Lækker mad, og der var mere end rigeligt.
Jeg fik "doggybag" med hjem til Black og en stor portion pastasalat til mig.


Jeg er betaget og fascineret af sko.
Min niece havde en meget fin sort selskabskjole på - og hjemmeskoene. Hun beholdt dem på hele aftenen.
Bare fordi hun havde lyst.
Vi er gode til kun at gøre det vi har lyst til i min lille familie.

Min nevø og hans kærestes sko.
Lidt anderledes end hjemmeskoene, må jeg nok sige.

Lidt af den udendørs hygge - til den natlige seance.
Gæsterne var primært niecens venner og vi var få "oppe i årene": faster, mormor og morfar og en af hver af gudfædrene og gudmødrene.



Storebror har et fritidsjob som bartender, så der blev rystet og serveret specielle drinks.
Jeg fik nu ikke nogen af dem, for jeg valgte at køre bil.
Køge er lidt uden for bygrænsen, så der er sådan set kun den mulighed, at køre selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar