søndag den 29. maj 2011

Black på cafe og i bus

I går lige over middag ville jeg til Køge City - på en af de udendørs cafeer.
Black står tålmodigt ved lågen og venter, mens jeg henter mit glemte æble.

Køge å

Udsmykning på et af de gamle huse

Black på cafe - med fin udsigt til alle hundene, der var med i byen.

Jeg undrede mig over, at der stadig var liv i byen, da vi endelig nåede derind.
Butikkerne havde åbent til kl. 14, og torvedagen havde også fuld omsætning.
Der var også musik - for fuld udblæsning.
Selvfølgelig  - der blev kørt Tøserunden.

 Grønthandlerne vil jo gerne have udsolgt deres varer, så jeg fik 5 bakker hindbær for 20 kr., 1 bakke jordbær og 2 bakker blåbær for en anden tyver.
Vi vandrede over til busstationen og Black var med i bus igen. Han er ikke vildt begejstret for at køre i bus. Han går dog villigt ind i bussen, og lægger sig pænt ned.

9 kommentarer:

  1. Sikke en masse I har oplevet, Kisser - dejligt at du kan tage Black med i bussen!
    Klem og ha' en dejlig søndag aften!

    SvarSlet
  2. Det lyder som en hyggelig dag I havde, dig og Black. Det er skønt at du kan have ham med på café og med bussen! :)

    Nyd aftenen. Knus.

    SvarSlet
  3. Og her troede I at I skulle have en fredelig dag ;-) Men det er jo fint med gode tilbud, så nu er der nok frugtkalas! Det er dejligt at Black opfører sig så pænt i bussen selvom han ikke er vild med den. Ha' en god aften Kisser :-)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Dejligt at se dine billeder fra Køge, og især Køge å.
    Jeg er født i Køge og rejst derfra i 1967, men har stadig familie der. Dejlig by.
    Mange hilsener
    Ingrid

    SvarSlet
  6. Madame: det var en herlig tur :-)

    SvarSlet
  7. Megan: Black nød det :-)
    Knus

    SvarSlet
  8. Ditte: Ja, det var lige før jeg fik frugtknopper :-)

    SvarSlet
  9. Ingrid: der er så skønt i Køge og omegn :-)

    SvarSlet