onsdag den 19. januar 2011

Krimifan - se her

Stor var min forbavselse da der dumper en mail ind i indbakken - fra KRIMIFAN.
Jeg spekulerer på, hvor de har min mailadresse fra, for jeg har ikke tilmeldt mig deres nyhedsbrev.
Men det kommer jo nok via mit bibliotek.
Det er i hvert fald en god side.
Læse mere her.

Klippet fra mailen/krimifans forside:
Velkommen til krimifan 2011

Så er vi klar til en ny krimisæson fyldt med fantastiske bøger. I løbet af foråret kommer vi til at høre nyt fra populære forfattere som Camilla Läckberg, Mari Jungstedt, Therese Philipsen, Oliver Bottini, Richard Montanari og Ditte Birkemose.
Men vi vil også præsentere nye forfatterskaber som amerikaneren Joe Hill og svenskeren Elias Palm, der udover at være forfatter og retsmediciner også er model. Se bare her.
Du kan læse mere om forårets krimiudgivelser fra People'sPress her

7 kommentarer:

  1. Det var da en udmærket mail at få :-)

    De dér strikkepinde... at bruge dem må da føles som om man er ude at ro ;-)

    SvarSlet
  2. Hvorfor får jeg aldrig sådan nogle mails? Jeg er ellers også krimifan... ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg kan ikke rigtig tro det er fra dit bibliotek? Det er nemlig et forlag (Peoples Press) der står bag den udmærkede blog. Men dejligt med lidt krimi-inspiration, selvom det mestendels er deres egne bøger der promoveres.

    SvarSlet
  4. Ellen: strikkepindene, ja, eller som at holde om en træstamme...

    SvarSlet
  5. Mia: jeg kan ikke svare på dit spørgsmål...

    SvarSlet
  6. Ditte: måske har de søgt på "krimi" på bloggene, og det står jo som nøgleord på min blog.

    SvarSlet
  7. Ditte har ret i sin kommentar fra 19. januar 2011 - Krimifan ejes og drives af et bestemt forlag, selvom de ikke ligefrem skilter med det. En ting er at Krimifan roser eget forlags bøger, men en af mine romaner, udgivet af et andet forlag, er blevet jordet på en usaglig måde af en af deres faste anmeldere, og så er det ikke sjovt (eller etisk) længere. Uha for en forretningsmetode.

    SvarSlet