fredag den 17. september 2010

Modeshow

For et par aftner siden var jeg til modeshow
i Gribskov Kulturhus.
Min svigerinde var arrangør, så jeg
tog gerne den lange vej fra Køge til Helsinge.
Der var nogle fantastisk flotte blomster-
dekorationer i foyeren.
Og et klaver - fyldt med fyrfadlys.
Konferencier var Søren Poppe. Det er kommet mig for øre, at han var i Aftenshowet og fortælle om sin nye bog. Han skulle have haft en dyb depression... Han solgte sine nyeste plade - jeg fik et signeret eksemplar for en tyver. Jeg har hørt den.... og har støttet et godt formål.
Mens der var lys i den store sal, kunne jeg lige få et stemningsbillede af alle de flotte blomsterdekorationer.
Showet gik i gang - og der var noget for alle. Unge, gamle, tykke, tynde, høje og smalle, børn, mænd og damer. Der var smukt, pænt, nydeligt og mindre kønt (det lyder bedre end grimt). Heldigvis er smag og behag jo ganske forskellig.
Det var en god inspirationskilde, når mit sykursus starter igen i næste uge.
Det meste af mit liv har jeg tænkt på, hvorfor man iklæder sig mørke farver om vinteren og lyse farver om sommeren. Det burde være omvendt. Hvide bukser om vinteren er et hit hos mig.
Efter showet, som jeg fandt super professionelt, var der små fikse snitter, frugt, ost og kage. Uhm.

2 kommentarer:

  1. Jeg var så heldig også at være med til modeshowet. Det var et godt arrangement og bagefter dejlig mad.

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse! Jeg må ind og holde øje med, hvad der foregår i Gribskov Kulturhus - det kan vist ikke være så langt herfra.
    Klem til dig :-)

    SvarSlet