tirsdag den 7. september 2010

Mens jeg venter...

Det har været skralt med tiden til at blogge de seneste dage...
Jeg har lige fået et lille "pusterum", for jeg skulle ha gæster til mad her ved 6-tiden.
Netop dem, der kommer, er altid meget præcise.
Så da klokken var et kvarter over, ringede jeg for at høre om de havde glemt vores aftale.
DET HAVDE DE.
Så nu er de på vej....
Maden er sat i ovnen, og jeg bruger tiden til at blogge lidt.
Vi skal have aspargessuppe, laks, salat og porretærte og italiensk dessert.
Det kan godt tåle en lille udsættelse.
JEG ER SULTEN!!!

6 kommentarer:

  1. Mums lyder lækkert:) God fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Dejlig menu! Håber det smagte ;-)

    SvarSlet
  3. Marianne: det smagte så godt.

    SvarSlet
  4. Megan: uhaja, som det smagte godt.

    SvarSlet
  5. Nu håber jeg ikke at dine gæster læser med, men...... jeg HADER gæster som kommer til tiden. Jeg synes det er vanvittig uforskammet. Jeg er jo altid bagud med et eller andet...... der er altid noget man mangler når der kommer gæster. Derfor synes jeg at det er yderst betænksom og meget hensynsfuldt at folk kommer mindst 10 minutter for sent!!!!! ;-)

    Jeg håber at I havde en rigtig god aften, selv om den begyndte lidt morsomt. :-)

    SvarSlet
  6. Jens dog - jeg kan så godt lide at folk kommer til tiden.
    Det var en hyggelig og sjov aften.

    SvarSlet