onsdag den 25. august 2010

Antennerne

Selvom min fod er i udu, ku jeg godt sidde på rumpen og male terrassegulv.
Jeg havde spærret af ud mod haven, troede jeg, for lige pludselig kom noget sort forbi. Jeg blev forskrækket... Det var da bare Black. Han fik grå poter -og et UD, så pilede han afsted.
Antennemanden kom en times tid efter, jeg var færdig med at male.
Han skulle ud at se på antennen, og inden jeg nåede ned af trappen, var han gået ud på terrassen.
Hurra, den var tør - overfladetør i hvertfald, for der var ikke spor af maling på hans træsko.
Der er næsten ingen signal fra mine antenner, så det skal ha en grundig renovation. Så det får det.

8 kommentarer:

  1. Jamen altså Kisser - er du ikke temmelig uheldig for tiden ?? *SS*

    SvarSlet
  2. Momsestrik: ja og det kan jeg kun give dig ret i.

    SvarSlet
  3. Kisser, jo det er synd, helt sikkert. Men med den energi du ligger for dagen under din ferie, så er det måske forsynet der har tænkt, at det er den eneste måde jeg kan få hende til at sidde og nyde ferien ☺ ☺ ☺.
    Du er bestemt ikke en vanskelig kunde i dit indlæg om stolen. Jeg troede kun det var her, at service efterhånden er en by på den anden side af jordkloden. Egentlig er det da utroligt, for man hører overalt at salget er dalet, jeg ville forvente at de med det samme havde hentet en stol til dig, men nej desværre.
    Så er der vist ikke at andet at gøre end at ønske dig en rigtig god bedring og en rigtig hyggelig aften til dig og Black.

    SvarSlet
  4. Annette: jeg er ganske tilbøjelig til at give dig ret- at forsynet har en finger med i spillet :-)
    Jeg skal en smut i Ikea i morgen medmin datter, så får jeg nok en stol med hjem.
    Hav en skøn torsdag ned i træskolandet :-)

    SvarSlet
  5. Nu kan du snart se tv igen, hele dagen og aftenen med :-) Nej spøg til side, det tror jeg faktisk ikke, du kunne finde på.

    Klem og en dejlig dag til dig!

    SvarSlet
  6. Det var da vist held i uheld :-)
    Godt at du i det mindste kan se lidt tv, nu hvor du ikke er så mobil.
    Og jo... det er meget synd for dig - du må helt sikkert gerne have ondt af dig selv. Det må være lidt besværligt at være alene, når der sker sådan noget.
    Jeg håber dit ben hurtigt bliver i orden igen.

    SvarSlet
  7. Madame: tv kigning er kun, når der er et godt udvalgt program - her!
    Herlig dag til dig og klem...

    SvarSlet
  8. Ellen: åh hvor er de dejligt at blive klappet lidt på hovedet :-)
    Jo, det er lidt besværligt at være ene på banen, men det går.
    Det går faktisk rigtig meget bedre allerede i dag.

    SvarSlet