torsdag den 10. december 2009

TV

Mit TV "frøs". Dvs fjernbetjeningen var total død. Jeg kunne ikke en gang slukke for det. Allerførst skiftede jeg batterier i fjernbetjeningen. Det halp ikke en dyt.
Så jeg måtte "krybe til korset" og finde brugsanvisningen - og det "værste" læse den.
For jeg vidste at et eller andet sad der nogle knapper jeg kunne trykke på.
Jeg fandt knapperne og der skete absolut intet, da jeg trykkede på dem. INTET.
Hjælpen var heldigvis kun et telefonkaldvæk.
Træk stikket ud - fuldstændig som når computeren "fryser", tryk på afbryderen.
Det virkede.
Tak for hjælpen, svigerbarn.

5 kommentarer:

  1. DET var pokkers. Det ville jeg nok aldrig selv have fundet på.
    Men tak for tippet - det er godt at vide, hvis det skulle ske her på matriklen.

    SvarSlet
  2. Haha, sikke en gyser, Kisser, men det vil jeg huske, hvis jeg selv en dag står i samme situation ;-)
    Skøn fredag til dig!

    SvarSlet
  3. Ellen, ja lige netop pokkers.

    SvarSlet
  4. Madame: ja, irritationen var i højsædet.
    Skøn fredag til dig også.

    SvarSlet
  5. Rådet virker altid ved computeren og tv´et.
    Tænd og sluk.
    En sjælden gang skal man ae sit fjernsyn/computer og sige vær sød...
    Det virker hver gang. -)

    SvarSlet