fredag den 20. november 2009

Køerne

Køerne er endnu på marken nede ved stranden. De har allerede udviklet et godt gedigent pelslag. Mon ikke de også har et pænt fedtlag til at holde varmen med? Jeg har et ganske godt camera i min mobiltelefon. Nogen gange lægger billederne sig på det lille memorykort andre gange på telefonens hukommelse, og så kan jeg ikke få dem overført til PCen. Det er ganske ærgerligt. Jeg tror, det har noget at gøre med at læse en laaannng brugsanvisning, og dèt mangler jeg stor lyst til at gøre.
Hav en skøn fredag.

6 kommentarer:

  1. Dejligt billede. Køerne er fortsat på græs hos naboen. Han har en kæmpe flok, som Anton ynder at se på.

    God fredag, kære du ;-)

    SvarSlet
  2. Køerne går også stadig ude oppe hos os - det er et dejligt syn :-) Jeg tror, de får lov at gå ude, til det bliver forstvejr.
    Det var da irriterende med billederne, der lægger sig et tilfældigt sted på din mobiltelefon - brugsanvisninger er en dum stopklods ;-)

    Ha' en dejlig solskinsdag!

    SvarSlet
  3. Ja, vi har også stadig køerne gående rundt omkring på markerne hernede og nogle af dem har udviklet den flotteste krøllede pels for at holde varmen.
    Brugsanvisninger, ja det er heller ikke min stærke side, må jeg erkende. God weekend.

    SvarSlet
  4. Annette: god week-end til dig også.

    SvarSlet