fredag den 2. oktober 2009

Obama dag

Jeg er bare så heldig at kunne arbejde hjemme fra.
For i dag hvor Obama kommer til Danmark, går København da helt i selvsving. Der er spærret af omkring Bella Centret, selv motorvejen bliver afspærret.
Jeg skal lige præcis køre på motorvejen og forbi Bella Centret for at komme på arbejde i Ødestaden.
I dag er en hjemmearbejdsdag.
Black og jeg er lige kommet hjem fra morgengåturen, og jeg lagde vores vej forbi bageren, som ligger 100 m fra matriklen.
Uhm sådan en frøsnapper skal smage godt til morgenens anden kop kaffe.
Hav en god dag derude.

6 kommentarer:

  1. Ihhh ja frøsnapper det kunne jeg godt spise lige nu.
    Det er da vist godt at jeg sidder på Fyn med al den påstyr der er for tiden.

    SvarSlet
  2. Lise, den smagte pragtfuldt.
    Ja, postyr det er lige hvad det er

    SvarSlet
  3. Jeg vil også ønske dig en dejlig hjemmearbejdsdag ;-)

    SvarSlet
  4. JM: tusind tak. Jeg nyder freden og er glad for ikke at hænge i den højst tænkelige kaotiske morgentrafik.

    SvarSlet
  5. Sidder du også med tv'et tændt, Kisser? Jeg synes jo, det er et must at se Obama :-)
    Gad vide hvornår husbond kommer hjem, når han skal ind gennem byens afspærringer ...

    SvarSlet
  6. Jeg har fulgt med fra tidlig morgen, har lige slukket, for radioen kørte samtidig, og jeg var lige nødt til at koncentrere mig.
    Det kan jo være din husbond blir nødt til at ta på hotel :-) hvis der altså er nogen værelser ledige. Rådhuspladsen bliver vist helt lukket af.. Håber da han kommer rimeligt nemt igennem.

    SvarSlet