tirsdag den 8. september 2009

Yoga

Tirsdagens yoga var en succes. For en veninde, der også er yogalærer, gav mig det gode råd at tage et elastikbind på min forhenværende kvæstede håndled.
Og min balance i de sjove og underlige yogastillinger er bare god.
Dejlig start på dagen.
Det fortsatte hele dagen, og efter arbejdstid skulle jeg hen og købe et gavekort til min søde niece, der bliver 16 i morgen. Kan du huske, da du var 16?
Lige ved siden af ligger Frellsen, og de fristede med en lille soft-ice. Uhm, hvor smagte den godt, og bare vandre lidt rundt i "city of Køge" en herlig sensommer september og spise is, er fryd for sjælen.
Hav en dejlig tirsdag aften.

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt at høre, at yogaen var en succes, og at det hjælper, at håndleddet er bundet ind i elastikbind.

    Ja en sensommeris er en salig fryd ;-)

    Rigtig god aften til dig!

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig dejlig dag ;-) jeg har også dyrket Yoga engang for snart mange år siden, Ih hvor var det skønt.

    SvarSlet