tirsdag den 1. september 2009

Yoga

Jeg er startet på yoga i dag -efter 20 års pause. Jeg gik og troede, at min balance var i fineste form. Nogle af de vanskelige yogastillinger på en arm og et ben og de andre ditto strittende ud i luften, så var det lidt vanskeligt at holde balancen.
1½ time med yoga gør godt.
2 40 års jubilæer senere på dagen hos gamle kolleger - det var ganske hyggeligt. Vi har jo været unge sammen.
Jeg måtte bare til stranden, da jeg kom hjem. Ind med Black på bagsædet og ud til stranden. Vi vandrede i 3 kvarter, og sad i vandkanten ½ times tid og NØD både vandet og solen. Det er godt for sjæl og legeme.
Jeg havde drømt om at skulle klippe i lidt stof her til aften, men det må blive en anden dag, for nu er jeg godt brugt.
Det kunne også være, at det var en god ide at få noget aftensmad???
Det må blive vege-pølser og bønner - en tur i mikroovnen. Ikke vildt ophidsende, men sundt og godt.
Ha en god aften.

3 kommentarer:

  1. Sikke en god idé at du er begyndt på yoga! Det har jeg tænkt på mange gange - det virker spændende, når jeg læser om det.

    Og en strandtur lyder rigtig dejlig i det varme vejr, vi havde i går :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at komme igang, men gør ondt i starten. Er selv lige startet til gymnastik efter 15 års pause. Godt at komme ud i naturen og få "renset" sjælen..:) god dag

    SvarSlet
  3. Madame: jeg kan anbefale det.
    Marianne: jeg havde lidt ømme muskler i går.

    Så det var godt med strandturen.

    SvarSlet