søndag den 27. september 2009

Sykursus

Jeg er helt oppe at køre i dag, for jeg har været på sykursus.
Jeg har aldrig været på et helt almindeligt sykursus i hele mit liv, selvom jeg har syet siden jeg var 6. Nu er jeg 50+++
FOF har fået flotte nye lokaler ude i den hvide by i Køge. Det er forhenværende Codan Gummis domicil, der er indrettet til alskens firmaer og aktiviteter.
Der er simpelthen ALT hvad et syhjerte kan forlange. Symaskiner, sakse, tråd, mønstre, stof osv osv.
Jeg havde ellers pakket alt hvad jeg kunne tænke mig at få brug for.

Jeg har klippet et helt personligt buksemønster, jeg kan bruge igen og igen, samt et tunikamønster.
2 par bukser og en tunika er klippet og klar til at blive syet.
Så skal jeg bare sy, og det er piece of cake.
Det er et godt hold, jeg er kommet på. Vi er 8 syglade...
Jeg har lært en hel masse i dag - jeg elsker at lære NYT.

4 kommentarer:

  1. Wauw!
    Det vil jeg også prøve, når jeg en dag bliver arbejdsfri og selv kan bestemme over mine dage.

    SvarSlet
  2. Det kan anbefales, og eget design er super.

    SvarSlet
  3. Hvor ser der lækkert ud i de sylokaler, godt du fik meldt dig til det. God fornøjelse:)

    SvarSlet
  4. Tak Marianne. Ja, der er ret lækkert derude.

    SvarSlet