søndag den 6. september 2009

Hyperaktiv Black

Da jeg kom hjem fra Strik-in hos Susanne i går aftes, var Black hyperaktiv.
Han skulle dit og dat, hentede alle sine bolde i kurven, var ganske interesseret i hvad jeg dog lavede. Han er "typisk" labrador, når jeg står ved køkkenbordet og tilbereder dette og hint.
I aftes havde jeg stor lyst til noget med havregryn, så jeg bagte havregrynskager og ristede havregryn på panden i honning.
Black elsker begge dele, så vi delte.Her til morgen var Black hyperaktiv igen. En tidlig morgentur (kl. 6.30 en søndag morgen) tog kun toppen af isbjerget. Så jeg måtte jo finde på et eller andet, så hunden kunne falde ned igen...

Leverpostej i marvbenet, ud at søge og finde, ind under sofaen for at hente alle boldene!!

"Kræet" har fundet sin sofa nu.

4 kommentarer:

  1. Ja han lyder som om der skal ske noget - det kender jeg jo godt :P God søndag til jer.

    SvarSlet
  2. Han trænger til et par timer i selskab med en anden hanhund - Felix.

    SvarSlet
  3. Haha, det var smart at du kommer leverpostej i marvben og lader Black finde det.
    Dine kager og honningristede havregryn lyder meget lækkert - han er da en værre slikmund, lige som sin 'mor' :-)

    SvarSlet
  4. Anette: ja, det blev en aktiv dag. En times tid ved stranden hjalp noget.

    Zette: ja tak.

    Madame: slikmund, ja mon ikke. Jeg får helt abstinenser, når jeg ikke har nogen skildpadder på lager. Black får det samme, når jeg ikke har Nettos små frikadeller hjemme til ham.

    SvarSlet